HKTDC Entrepreneur Day – Women Entrepreneur Conference

世界各地倡議男女平等的聲音備受關注,女性於職場上的發展及機遇日益受到重視。香港職業女性倍增,她們於不同行業都能大展所長。

我地將於7月17日(星期五)於會展舉辦女性創業家講座。我地好高興今次能夠邀請到6位優秀嘅女性創業家,包括有Kary Kung 電商創業圈,Viola Lam, Find Solution AI Limited CEO & Founder,Mellow聯合創辦人Teresa Chan,WEDO GLOBAL共同創辦人Eva Wong,博雅思教育中心董事Twiggy Chan以及Eco-Greenergy 綠行俠業務發展總監Peann Tam同大家分享佢地嘅創業故事。

是次講座分為兩大主題,分別係「數碼時代下的女性創業」同埋「社會創新與女性創業」,有興趣就快啲報名啦!

日期:2020年7月17日 (星期五)
時間:3:45pm – 4:45pm
形式:網上直播
報名:https://bit.ly/2YaLlaB